Kierowco, kierowniczko to o tobie!

10:10

Ulało mi się! Nie mogę dłużej milczeć! Kierowniczki i kierowco weź się ogarnij! Chyba, że chcesz by liczba dowcipów o "babie za kierownicą" lub "facecie z wąsem i w kaszkiecie"  rosła  - i co gorsza - miała odzwierciedlenie w rzeczywistości!


Jeżdżę samochodem od 6 lat. Z jedną poważniejszą stłuczką (nie z mojej winy) oraz jednym mandatem ("bo ja lubię zapier..."). Lubie jeździć samochodem i zawsze myślę o innych na drodze. Jakoś mam przeświadczenie, że przecież wiele ode mnie zależy jako kierowcy. To czy ktoś gdzieś zdąży, czy ktoś uniknie wypadku. Ja się do tego stosuje, ty też to zrób kierowco i kierowniczko.

Jeżdżąc po mieście niektóre zachowania kierowców i kierowniczek doprowadza mnie do szału. Oto nie które z nich:

1. Malowanie się. Nie dość, że to jest bardzo niebezpieczne to w dodatku komicznie wygląda. Jest to tak śmieszny i żałosny obrazek, że czasem mam ochotę podejść do takiej kierowniczki i jej coś nagadać! Kobieto, nie miałaś czasu zrobić make-upu w domu to pomaluj się w robocie! Masz tam chyba lustra! Albo zjedź na stację i idź do WC!

2. Jazda w słuchawkach.  Co to w ogóle jest za moda?! Jesteś kierowcą, masz mieć czujne nie tylko oko, ale też i uszy. Chcesz z kimś pogadać? Zainwestuj w zestaw głośnomówiący lub słuchawkę bluetooth.

3. Zmienię pas bez kierunkowskazu. Nie szczędzę klaksonu na takie zachowanie. Wkurza mnie to tak bardzo, że jak wciskam klakson to boje się, że wywali mi poduszkę powietrzną.

4. Jezu! Gdzie jest pierwszy bieg bo zielone! KU***, jak stoisz pierwsza/y na skrzyżowaniu to masz  być gotowa/y do startu bo od Ciebie zależy czy będzie korek czy nie! Średnia ruszenia na zielonym świetle to około 3 sekund! Utrzymaj tą średnią! Nie szukaj pomadki w torebce, nie grzeb w telefonie! Bądź gotowa/y do jazdy by innym nie utrudniać ruchu.

5. Na parkingach są takie magiczne linie. Równoległe i narysowane tak, by zmieścił się pomiędzy nimi samochód. Zdziwiona/y? Tak pomiędzy nimi się parkuje. Nie na nich, nie tak by były pod twoim samochodem. POMIĘDZY!

6. Lewy pas to nie kółko różańcowe! Tyle w temacie!~

7. Nienawidzę, gdy ktoś jedzie mi na tzw. ogonie. Niestety, ale jeżdżąc tak za mną licz się z moim gwałtownym hamowaniem. Chcesz mnie wyprzedzić to to zrób!

8. Szybcy na prostej. Tacy są najlepsi. Pędzi to 130 km/h na prostej, ale gdy przychodzi do zakrętu zwalnia do 50 km/h i dziwi się, że go wyprzedzam z lewej strony (na S8 jest jeden taki super skręt weryfikujący umiejętności kierowców). Nie samochód i jego broszura jest najważniejsza a umiejętności kierowcy, który potrafi wykorzystać to co ma jego auto.

A ciebie co doprowadza do szału u innych kierowców i kierowniczek?


You Might Also Like

0 komentarze

Dziękuję za Twój komentarz :) To on dodaje mi kopa do działania.

Łączna liczba wyświetleń

Formularz kontaktowy

Nazwa

E-mail *

Wiadomość *